Служба підтримки ФавБет
Основна діяльність компанії ФавБет зосереджена в онлайні. Тому для обслуговування клієнтів і оперативної відповіді на їхні питання букмекер має великий штат операторів саппорту. Для зв’язку з ними Ви можете використовувати безліч передбачених конторою способів.
Гаряча лінія ФавБет
Гаряча лінія у звичайному розумінні у букмекера ФавБет не передбачена. Однак Ви можете здійснити дзвінок співробітнику БК безпосередньо з сайту контори. Зв’язок в даному випадку встановлюється за допомогою сервісу Oki-Toki. Для можливості дзвінка Ваш пристрій (смартфон або комп’ютер) повинен мати справний мікрофон.
Лінія контори ФавБет працює цілодобово і без вихідних. За дзвінки з України плата не стягується. Підтримка букмекера працює на декількох мовах, серед яких – українська, російська та англійська. Орієнтовний час очікування з’єднання з оператором ФавБет становить 2-3 хвилини, однак він залежить від завантаженості лінії в певний час доби.
E-mail і онлайн-чат
Для вирішення будь-яких питань ФавБет пропонує відправити лист на офіційну поштову скриньку контори info@favbet.com. Відповісти Вам можуть українською, російською або англійською мовою, в залежності від мови, які Ви використовували для листа. Середній час відповіді – півгодини в робочі дні, кілька годин – на вихідних. Використовуйте цей метод зв’язку для вирішення не термінових проблем, детально описавши в листі суть запиту.
Якщо отримати відповідь потрібно швидко, скористайтеся лайв-чатом на сайті БК. З’єднання з оператором буде здійснено протягом 2-3 хвилин після початку чату.
Інші способи зв’язку
Крім зазначених способів, Ви можете також написати офіційному боту контори в месенджері Телеграм – @FavbetSupportBot. Якщо бот не допоможе вирішити Ваш запит, скористайтеся будь-яким іншим методом зв’язку з співробітником ФавБет.