Політика конфіденційності

1. Загальні правила

1.1. Дані Правила мають правову силу виключно на сайті Betline.com.ua і не поширюються на інші ресурси.

1.2. Адміністрація може вносити доповнення і зміни в ті чи інші положення даних Привал, не повідомляючи про це Користувача. Такі зміни набирають чинності з моменту їх розміщення на ресурсі і стають обов’язковими для виконання.

1.3. Дані Правила розроблені відповідно до актуальних норм законодавства і Угоди Betline.com.ua.

1.4. Кожен відвідувач сайту, який надає свої особисті дані, автоматично погоджується з їх обробкою відповідно до даних Правил.

1.5. Якщо відвідувач не згоден хоча б з одним з пунктів актуальних Правил, він зобов’язаний негайно вийти з системи ресурсу і не надавати ніяких особистих даних.

2. Умови конфіденційності

2.1. Під час обробки даних від кожного Користувача адміністрація не займається їх перевіркою. Всі персональні дані приймаються як правдиві та точні. При цьому адміністрація автоматично вважає, що Користувач ознайомився з даними Правилами і повністю з ними згоден.

2.2. Ресурс Betline.com.ua не бере на себе відповідальність за недостовірно надані особисті дані. В окремих випадках адміністрація сайту може відмовити Користувачеві у співпраці, якщо у неї будуть сумніви щодо правдивості його особистих даних.

2.3. Дані Правила мають силу тільки на сайті Betline.com.ua. У момент переходу Користувача на ресурси третіх осіб в дію вступають їх правила і норми.

3. Основні категорії персональних даних

3.1. Адміністрацією порталу можуть бути запитані такі персональні дані для обробки:

  • Ім’я;
  • Фотографія профілю;
  • Адреса електронної пошти (e-mail).

4. Збір даних

4.1. На сайті Betline.com.ua здійснюється збір персональних даних для створення облікового запису (профілю), а саме: ім’я Користувача, фотографія профілю, адреса електронної пошти.

4.2. Робота з даними проводиться відповідно до норм чинного законодавства.

4.3. Збір даних відбувається за допомогою їх передачі з додатків соціальних мереж (Facebook App, Google App, Twitter App) за протоколом Oauth 2.0.

4.4. Політика конфіденційності поширюється на всі зібрані дані без винятку незалежно від того, з якою метою Користувач відвідує сайт.

4.5. Користувач має право в будь-який момент запросити видалення свого облікового запису разом з особистими даними шляхом запиту на адресу електронної пошти betline.com.ua@gmail.com (тільки використовуючи e-mail, вказаний під час реєстрації).

5. Передача особистих даних

5.1. Адміністрація ресурсу Betline.com.ua не передає особисті дані Користувача третім особам.

5.2. Обробка даних проводиться тільки після того, як Користувач дав на це згоду.

6. Операції з особистими даними

6.1. При необхідності видалити особисті дані з системи Betline.com.ua, Користувач зобов’язаний персонально звернутися до адміністрації ресурсу з відповідним запитом на пошту betline.com.ua@gmail.com. Причину необхідності видалити дані можна не вказувати. Після отримання заявки адміністрація зобов’язується видалити всі наявні в системі дані конкретної людини без можливості їх відновлення.

6.2. Всі операції з даними можуть проводитися виключно з письмового дозволу або на вимогу самого Користувача.

7. Захист особистих даних

7.1. Персональні дані на сайті Betline.com.ua можуть оброблятися виключно адміністрацією ресурсу. Сторонні особи не мають доступу до такої інформації. Для захисту використовуються спеціальні технічні засоби, а також нормативно-правові заходи.

7.2. Відповідальність за конфіденційність персональних даних несуть як адміністрація ресурсу, так і сам Користувач.

8. Обмеження

8.1. Ці положення не мають правової сили на ресурсах третіх сторін, на які можна перейти з сайту Betline.com.ua.

8.2. Операції з персональними даними, що проводяться на ресурсах третіх осіб, не перебувають в полі відповідальності адміністрації Betline.com.ua.

9. Вирішення спірних питань

9.1. Всі зазначені Правила відповідають нормам чинного законодавства і не можуть бути оскаржені.

9.2. При виникненні спірних ситуацій адміністрація готова їх вирішити, не вдаючись до допомоги правоохоронних органів або суду.

9.3. Для вирішення конфліктних ситуацій Користувачеві необхідно звернутися до адміністрації, використовуючи контактну адресу електронної пошти. Заявка буде розглянута протягом 10 робочих днів. Подальший зв’язок з питань поводження здійснюється по електронній пошті.

9.4. Всі запити повинні бути аргументованими. В іншому випадку заявка не буде розглянута.