Непопулярна думка: чому вигідно ставити на маловідомі чемпіонати (смолмаркети)

Корисні статті
2500 UAH
Бонус 100% на перший депозит
Отримати бонус
Автор матеріалуРедакція Betline.com.ua
Редакція Betline.com.ua
Автор матеріалу

Багато читачів цієї статті обожнюють дивитися спорт. Букмекери давно це усвідомили і дають можливість поставити на цікаві вам події. Швидше за все, ви віддасте перевагу зробити ставку на матч між “Челсі” та “Ліверпулем”, або зустріч “Барселони” з “Атлетіко”.

Знайти інформацію про подібні ігри легко. Достатньо написати в пошуку назви обох команд, після чого ви побачите величезну кількість новин і аналітики. На жаль, доступність статистичних даних дає перевагу букмекерові, а не беттору.

Далі ви дізнаєтеся відповідь на питання, чому букмекерські контори завжди у виграші при ставках на відомі ліги, а також ми наведемо аргументи, чому краще зосередитися на менш відомих чемпіонатах.

Зробити ставку

Бігмаркети та смолмаркети

Перед початком розберемося в букмекерській термінології по відношенню до спортивних подій. Якщо за основу класифікації взяти такий критерій, як популярність, отримаємо дві протилежні характеристики.

Бігмаркет (big – великий, market – ринок) – популярна, топове подія. Прикладами служать матчі таких ліг, як АПЛ, Ла Ліга, Серія А, НБА, НХЛ та інших. Бігмаркетам характерні великі обсяги ставок, високі максимуми, хороші коефіцієнти, детальний розпис.

Смолмаркет (small – маленький, market – ринок) – малопопулярні події з другорядних чемпіонатів/турнірів. До смолмаркетів можна віднести чемпіонат Індонезії, другу лігу Польщі, іспанську Терсеру. Такі події супроводжуються низьким верхнім лімітом ставки, високою маржею, мізерним розписом.

Чому букмекерам вигідні ставки на популярні чемпіонати?

Відповідь очевидна – гроші. Популярність бігмаркетів змушує букмекерів зайвий раз переконатися, що вони виставляють дійсно правильні коефіцієнти. Для цього беттінг-компанії використовують спеціальне програмне забезпечення, штучний інтелект, наймають кваліфікованих аналітиків.

Також букмекерські контори мають серйозну сферу впливу в популярних турнірах. Для прикладу візьмемо умовну Англійську Прем’єр-Лігу. Перед стартом сезону 2020/21 тільки у трьох клубів не було спонсорських угод з букмекерами – це “Ліверпуль”, “Челсі” та “Шеффілд Юнайтед”. Чи буде у БК доступ до деякої непублічної інформації в спонсорованих командах? Ймовірно, так. Чи варто цим скористатися і виставити вигідні для себе котирування? Звісно.

Ну і не забуваємо про хитрощі та маніпуляції, до яких вдаються букмекери, і на які ведуться люди. Беттінг-компанії можуть виставити коефіцієнти так, щоб спонукати гравців ставити на конкретну команду. Найчастіше ймовірність перемоги цієї команди значно нижче, у порівнянні з букмекерськими котируваннями.

Букмекерські контори менше стежать за нижчими лігами

Це і є основний аргумент на користь ставок на смолмаркети. Чим менша глядацька аудиторія турніру, тим менше серед неї буде бажаючих зробити ставку. Відповідно, БК такі змагання менш цікаві.

І тут проблема зовсім не в доступності інформації. Повірте, бюджети букмекерських контор дозволяють знайти перекладачів зі словенської мови або сформувати невеликий аналітичний відділ у Болівії. Беттінг-компанії точно знають, де шукати інформацію. Але вони швидше заплатять за додаткові дослідження майбутнього “Ель Класіко”, ніж будуть ретельно вивчати нижчі ліги. Це просто невигідно.

Чому букмекери продовжують приймати парі на нижчі ліги?

На це є дві очевидні причини:

  1. Прибуток. Для того щоб заробити на смолмаркетах, потрібно навчитися шукати інформацію, підбирати валуї, грамотно розпоряджатися грошима. Це вдається небагатьом бетторам. В кінцевому підсумку букмекери все одно будуть в плюсі ​​за рахунок маржі. Індивідуальні успіхи окремих умілих гравців навряд чи вплинуть на добробут БК в довгостроковій перспективі.
  2. Залучення клієнтів. Аудиторія букмекерських контор майже завжди мультинаціональна, тому потрібно думати про інтереси кожного сегмента. Клієнт з Парагваю захоче поставити на місцеві турніри: те ж саме стосується бетторів з В’єтнаму, Судану та інших куточків планети. У зв’язку з цим букмекери не можуть відмовитися від другорядних чемпіонатів.

Як робити ставки на смолмаркети

По-перше, виберіть пару-трійку чемпіонатів і повністю сконцентруйтеся на них. Краще стати експертом в області декількох ліг, ніж робити необгрунтовані ставки на велику кількість турнірів.

На початковому етапі слід знайти джерела інформації. Найкраще підійдуть місцеві ЗМІ. Знайдіть сайти, присвячені обраним вами чемпіонатам, і вивчайте їх за допомогою онлайн перекладача (можна скористатися вбудованим сервісом перекладу в Google Chrome).

Також приділіть увагу пошуку місцевих експертів, журналістів, коментаторів, ведучих спортивних передач. Вони часто дають корисні інсайди, які можна застосовувати при підготовці прогнозів.

Потім підберіть букмекерську контору, в якій приймаються парі на ці змагання. Порівняйте лінії та коефіцієнти декількох компаній, подивіться, хто пропонує кращі умови. Зверніть увагу і на авторитет БК. Якщо ви будете надто успішними, можливі санкції у вигляді порізки максимумів. Тому краще грати в беттінг-компанії з гарною репутацією.

Час від часу ставте і програвайте на бігмаркетах. Це допоможе “продовжити життя” облікового запису в БК.

Підсумок

Ставки на нижчі ліги недооцінені більшістю гравців. Бетторів насторожує “недоступність” інформації, малий розпис, відсутність можливості подивитися трансляцію. І, звичайно ж, відштовхує низький інтерес до турніру: “На цей матч ніхто не ставить, значить не буду ставити і я”.

На практиці можна отримувати вигоду перед букмекерськими конторами. Вони зосереджуються на ТОП-матчах, адже туди несуть найбільше грошей. Тому букмекери приділяють менше часу аналізу другорядних ліг. Звідси “кульгає” якість коефіцієнтів.

БК ніколи не помилиться в котируваннях на АПЛ, а ось неправильно оцінити ймовірність результатів матчу другої ліги Данії – запросто. Візьміть і скористайтеся цією вразливістю букмекерів.

Отримати бонус

Залишити коментар
5 1 голос
Середня оцінка 1 гравців
Додати коментар
Коментарів (0)
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі