Форми клубів УПЛ: в чому гратимуть футболісти в сезоні 2021/22?

Блог PRO Український футбол
2500 UAH
Бонус 100% на перший депозит
Отримати бонус
Автор матеріалуРедакція Betline.com.ua
Редакція Betline.com.ua
Автор матеріалу
Блог PRO Український футбол

Сьогодні стартує новий сезон Чемпіонату України. Поки експерти міркують, хто буде боротися за золото, а хто – за прописку в елітному дивізіоні, ми пропонуємо вам поглянути, в чому гратимуть команди VBet Ліги 2021/22.

Ми розберемо комплекти форм команд УПЛ, їх спонсорів, вартості джерсі в фан-шопах, а також наведемо детальну підсумкову статистику.

Динамо Київ

Кількість комплектів: 3

Технічний спонсор: New Balance

Титульний спонсор: А-Банк

Вартість футболки: 1329 гривень

Судячи з усього, кияни не збираються міняти ігрову екіпіровку в майбутньому сезоні. Команда не проводила презентацію нової форми, а в інтернет-магазині продаються комплекти сезону 2020/21, хоч і з 30-відсотковою знижкою. Міжсезонні збори “динамівці” також провели в торішній екіпіровці.

Домашня форма Динамо Київ виконана в білому кольорі з тонкими синіми горизонтальними смужками. Гостьовий комплект – синій з блакитними смужками. Також у чинного чемпіона УПЛ є третій комплект – чорного кольору з яскраво-зеленими смужками.

Шахтар Донецьк

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Puma

Титульний спонсор: Parimatch

Вартість футболки: 2990 гривень (автентична), 1990. гривень (репліка)

Шахтар належить до українських клубів, які змінили технічного спонсора напередодні старту нового сезону. Екіпірувальником донецької команди стала “Puma”, а під час недавньої презентації в “Українському домі” Києва Шахтар показав два комплекти форми.

Домашня форма традиційно отримала оранжево-чорні кольори. Виїзний комплект – повністю чорного кольору. На домашніх і виїзних футболках донецького клубу з’явилися смужки і візерунки з відсилками до вугільної промисловості.

Також в інтернеті можна знайти прототип третього комплекту. У ньому Шахтар відмовився від логотипу зліва на грудях на користь написи назви клубу по центру. Така джерсі не продається на сайті Шахтаря, тому її справжність залишається під питанням.

Зоря

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Nike

Титульний спонсор: FavBet

Вартість футболки: 2000 гривень (домашня), 1000 гривень (гостьова)

У сезоні 2021/22 луганська Зоря буде грати в двох комплектах форми. Домашнє екіпірування виконане в чорному кольорі з вертикальними сірими смужками. Спереду буде розташовуватися логотип БК ФавБет. Виїзний комплект білого кольору без зображення титульного спонсора.

Колос

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Nike

Титульний спонсор: Svitanok

Вартість футболки: 1400 гривень

Команда з Ковалівки буде виступати в двох варіантах форми – білого кольору (вдома) і чорного (на виїзді). В обох випадках зображення логотипу і титульного спонсора виконані в золотистому кольорі. Комплекти мають відразу 5 слотів під спонсорів – 2 спереду, 2 ззаду, 1 на лівому рукаві.

Ворскла

Кількість комплектів: 3

Технічний спонсор: Nike

Титульний спонсор: Ferrexpo

Вартість футболки: 1300 гривень

У липні Ворскла презентувала три комплекти форми на новий сезон. Домашнє екіпірування отримало зелений колір, виїзна форма – біла. Додатковий комплект отримав сірий колір. Його відмінність від двох попередніх – наявність біло-зелених візерунків на комірі і рукавах.

Станом на сьогодні фан-шоп Ворскли продає тільки зелений і білий комплекти. Продаж третього варіанту сірого кольору поки не планується.

А ви знали? В італійській Серії А з сезону 2022/23 планують заборонити екіпіровку, на якій домінує зелений колір. На цьому рішенні наполягають транслятори матчів. На їхню думку, форма зеленого кольору зливається з газоном.

Десна

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Nike

Титульний спонсор: Parimatch

Вартість футболки: 1400 гривень

Десна вирішила не змінювати комплекти. Команда буде виступати в білих і синіх кольорах – вдома і на виїзді відповідно. Якісь додаткові елементи, крім логотипу клубу і Паріматч, відсутні.

Дніпро-1

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Nike

Титульний спонсор: Parimatch

Вартість футболки: невідомо

Дніпро-1 почне гру в чемпіонаті України в новій формі. На презентації новачків клуб показав комплект на сезон 2021/22 – основна, домашня форма, виконана в синьому кольорі з синіми рукавами. На одному з рукавів буде розміщено напис “#ДНІПРО1”.

Також команда анонсувала в соціальних мережах появу гостьової екіпіровки жовтого кольору. Але на презентації її не показали. Ціни на форму невідомі, реалізація почнеться не раніше серпня.

Львів

Кількість комплектів: 3

Технічний спонсор: Jako

Титульний спонсор: Parimatch

Вартість футболки: 700 гривень

У сезоні 2021/22 Львів буде грати в такий же екіпіровці, що і в сезоні 2020/21. Домашній комплект – білого кольору з синіми вставками, а виїзний виконаний навпаки (синя основа зі вставками білого кольору). Також є третя форма – бордова з золотистими елементами.

Тільки ось в міжсезонні команда змінила логотип на більш сучасний, тому у прихильників Львову є привід придбати форму з оновленим логотипом.

Олександрія

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Nike

Титульний спонсор: Agrovista

Вартість футболки: 1499 гривень

У себе вдома Олександрія виступатиме в традиційному жовто-чорному комплекті. Назва спонсора виконано зеленим кольором і органічно вписується в дизайн комплекту, відповідаючи логотипу клубу.

Виїзна форма білого кольору з чорними рукавами. На ній також присутній зелений колір – ним будуть залиті ігрові номери футболістів.

Рух

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Puma

Титульний спонсор: First Club

Вартість футболки: 1500 гривень (автентична), 800 гривень (репліка)

Домашній комплект Руху виконаний в чорному кольорі. Він супроводжується сірими і жовтими вставками. Гостьова форма інвертована, представляє жовту основу з чорними вставками. Крім кольорів, комплекти відрізняються титульними спонсорами: на домашній формі спереду буде красуватися логотип First Club, а на гостьовій – Grand Hotel Lviv.

У клубі повідомляють, що в сезоні 2021/22 Рух буде грати в формі від Macron. Презентація нових комплектів відбудеться не раніше вересня, тому старт сезону команда почне в торішньої екіпіровці.

Маріуполь

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Puma

Титульний спонсор: Parimatch

Вартість футболки: невідомо

У цьому сезоні УПЛ Маріуполь буде виглядати по-новому. По-перше, команда змінила екіпірувальника і перекочувала від Nike до Puma. По-друге, у клубу тепер новий титульний спонсор в особі БК Паріматч.

Домашній і гостьовий комплекти залишилися колишніх кольорів – темно-синього і оранжевого відповідно. Тільки тепер їх буде прикрашати зображення старовинної водонапірної вежі в лівій нижній частині футболки – це архітектурний символ міста Маріуполь. Біля неї буде розташовано напис “Моє місто. Моя команда”.

Інгулець

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Joma

Титульний спонсор: Etg.ua

Вартість футболки: невідомо

ФК Інгулець буде виступати у новій формі: команда провела презентацію в день старту першого туру чемпіонату України. У клуба два комплекти — жовтого кольору (домашній) та червоного (гостьовий). Оновлений варіант екіпіровки позбувся відмінної риси попередньої форми — зображення козака, символу команди.

Вартість нової форми невідома, але на сайті Інгульця все ще продається торішній зразок за 595 гривень.

Металіст 1925

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Puma

Титульний спонсор: AES Group

Вартість футболки: 399 гривень (репліка власного виробництва)

Харківський Металіст +1925 буде грати в Прем’єр-Лізі в таких же комплектах, що і в Першій Лізі. Домашнє екіпірування повністю складається з жовтого кольору, а гостьове – синє. Клуб екіпірує Пума, але фірмову футболку поки придбати не можна: в фан-шопі продаються репліки власного виробництва.

Верес

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Kelme

Титульний спонсор: Parimatch

Вартість футболки: невідомо

Верес, новачок УПЛ, провів презентацію форми за два дні до старту VBet Ліги. У міжсезоння команда змінила екіпірувальника: тепер комплектувати клуб буде Kelme. Раніше Верес виступав у формі від Nike.

Домашня форма виконана в традиційних для клубу червоних кольорах, а гостьова – сірого кольору. Також місце титульного спонсора займе Паріматч, а головний партнер минулого сезону – Ukr Teplo, “перекочує” в задню верхню частину футболки. Продаж нової форми почнеться в найближчому майбутньому.

Чорноморець

Кількість комплектів: 2

Технічний спонсор: Kelme

Титульний спонсор: Parimatch

Вартість футболки: невідомо

Чорноморець тягнув з презентацією форми до останнього моменту і показав ігрову екіпіровку в перший день старту УПЛ. Команда змінила технічного спонсора, яким став іспанський Kelme. Також титульним партнером одеського клубу тепер став Паріматч: лого букмекера будуть розташовуватися з обох боків на грудях.

Чорноморець презентував двобарвну домашню форму – чорна футболка з синьою вертикальною смужкою посередині, а також сині шорти та гетри. Гостьовий комплект виконаний повністю в білому кольорі. Ціни на екіпіровку будуть оголошені згодом.

Минай

Кількість комплектів: невідомо

Технічний спонсор: невідомо

Титульний спонсор: невідомо

Вартість футболки: невідомо

Майбутнє Миная в VBet Лізі до останнього залишалося під питанням. Те ж саме стосується і форми клубу. У минулому сезоні команда грала в Nike, а під час міжсезоння виступала в одному і тому ж комплекті від більш бюджетного Joma.

У своєму інтернет-магазині в Instagram Минай продає екіпіровку від цих двох брендів одночасно, тому з формою клубу спостерігається повна плутанина.

Підсумок

У чемпіонаті України домінує один постачальник форми – Nike. В екіпіровці цього американського бренду грають 6 клубів. На другому місці за кількістю спонсорованих команд знаходиться Puma – 4 клуби. Але вже через місяць виробник повинен позбутися одного партнера, адже Рух збирається змінити Puma на Macron.

Також в VBet Лізі представлені такі екіпірувальника (цифра навпроти – кількість команд з формою від виробника):

  • Joma – 2;
  • Kelme – 2;
  • Jako – 1;
  • New Balance – 1.
Примітно, що українська першість стала єдиною з ТОП-12 європейських асоціацій, де немає жодного клубу з технічним спонсором Adidas.

Якщо розібрати колірні смаки команд УПЛ, у восьми клубів як мінімум один комплект форми виконаний в синьому кольорі. Слідом за популярністю використання – білий колір з 7 командами. Повний список виглядає так (цифра навпроти кольору означає кількість клубів):

  • Синій – 8;
  • Білий – 7;
  • Чорний – 5;
  • Жовтий – 5;
  • Червоний – 3;
  • Сірий – 2;
  • Помаранчевий– 2;
  • Зелений – 1.

Як підсумок напрошується висновок: в українському футболі поки слабо розвинена культура футбольних джерсі. Більшість клубів залишають торішні комплекти, і тільки одиниці змінюють їх перед стартом нового сезону.

При правильному підході команди УПЛ могли б залучати додаткові кошти від реалізації форм і атрибутики. Але, на жаль, тільки одиниці приділяють цьому питанню достатньо уваги.

Залишити коментар
5 2 голосів
Середня оцінка 2 гравців
Додати коментар
Коментар (1)
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Елена Федченко.__(
Елена Федченко
2 місяців тому

Очень интересная статья! Спасибо